Friday, February 22, 2013

Jacob Minum Petang

Petang ni teramat malas dan mengantuk nak sambung kerja, mood hilang lepas meeting tadi. Mengadap desktop pun dah terasa penat mata, file yang bertimbun pun aku buat tak kisah. Minggu depan boss minta submit...uuuhh aku penat dan tak ada mood...ada faham ke?? Aku sambung buat kerja sekejap..tapi ada je yang tak kena...arrrhhh  cari ilham sambil minum nescafe dan makan jacob, cukup la petang ni. Sejak akhir2 ni tak ada masa untuk aku istilah waktu minum petang... bila kat ofis makan bila terasa lapar... kecuali sarapan aku mesti ikut masa. Sedap juga kunyah biskut ni sambil layan mood yang bosan dan malas nak buat kerja ... sambil tu boleh la aku update blog untuk segarkan mata dan luahkan kebosanan dengan kerja aku yang tak pernah habis ni.  Lepas ni aku boleh balik... tak payah nak tengok kerja ni, tunggu je la minggu depan. Apa nak jadi-jadi la.....



No comments: