Friday, February 8, 2013

Mc D

Hujan lebat pagi ni, dah la sakit kepala ni masih tak hilang, dari jam 5 pagi rasa berat je nak bangun. Sekarang ni badan aku cepat rasa letih terutama bila nak bangun pagi walhal dah ambil vitamin. Mungkin aku kena ambil masa untuk rehatkan badan di spa & massage. Facial pun dan lama tak buat. Bercadang nak pergi manjakan diri tapi cuti CNY ni mesti salon tutup.

On the way ke ofis hujan lebat tambah la jammed ... singgah mc d drive thru beli breakfast .. for sure sampai ofis nanti kelaparan dengan cuaca yang sejuk ni. Plan aku berubah pagi ni, ingat nak pergi ofis satu lagi untuk hantar doc, bila tengok jammed teruk menghala ke sana aku pusing je datang ofis ni, sekurangnya tak buang masa atas jalan. Sarapan la dulu kat sini dan sambung kerja yang tetap menunggu... bila la nak habis kerja aku ni!!! asyik bertambah je.   

No comments: