Wednesday, March 12, 2014

Buffet Lunch di Suki-Ya

Tengahari tadi aku dan ofismate singgah makan makanan Jepun namanya Suki-Ya di 1Mont' Kiara, menunya ada sushi dan fresh vegi, taufu etc... biasa la kalau buffet banyak juga pilihannya. Untuk ke sini tak perlu naik flight...uuuhhhu, sekadar melintas jalan je dari tempat kerja aku ke kedai Jepun tersebut. Kami ambil buffet lunch....boleh makan sepuas-puasnya. Aku enjoy dengan sushi yang disediakan...sampai terlupa nak snap picture. Eeeem lagipun segan juga nak ambil gambar bila makan bersama kawan...ya la nanti nanti kena chop minat update FB...tapi aku tak ada la sampai tahap tu. Set buffet untuk seorang RM29.90, bagi aku makanan yang disediakan cukup fresh. Bagi yang suka sup atau makan makanan ala steambot boleh la cuba. Masa dikaunter pembayaran aku ternampak gambar-gambar vips  yang pernah berkunjung makan disini termasuk mantan PM Tun Mahathir dan isterinya Tun Siti.

No comments: