Thursday, January 31, 2013

Kita Minum Dulu

Nikmatnya pagi ni sebab tak ada sebarang gangguan perbincangan atau meeting, keluar rumah pun tak ada la terkejar-kejar nak meredah jalanraya yang jammed. Sekurangnya hari ni mood untuk masuk ofis agak tenang, sekadar fikir untuk sambung kerja yang tak siap, nak prepared segala dokumen yang tertangguh belum filling. Sebelum tu kita minum dulu!!!!, ya la hari ni boleh manjakan perut sikit, dapat la duduk depan desktop ni sambil breakfast. Teh yang disediakan oleh Tea Lady kat sini memang jadi habit untuk aku, rasanya kena dengan selera aku - kurang manis dah tehnya dapat rasa...tak macam kedai mamak sekarang ni...minta teh tarik - tapi rasa macam minum air gula - teh tak ada bau - lemak dari susu pun tak terasa. Eeemm lepas ni kedai2 mamak akan listed kat bursa saham la kot.
Pagi ni walaupun tak ada nasi lemak aku rasa enjoy duduk minum teh dengan bekalan roti raisin homemade, sambil tu tengok2 apa yang patut aku mulakan dulu dengan tugasan ni. Ok dah email apa yang bos minta semalam, lepas ni aku nak buka kerja aku kena siapkan folder laporan yang bertimbun terbengkalai sejak terima. Bila tenang cam ni curi masa sikit update blog...ala bos saya ambil masa 10 minit je. uuuhhh.

No comments: