Wednesday, January 23, 2013

Adakah Aku STRESS @@@

Hari urusan di ofis memenatkan. Rasa dah tak mahu lagi berada di sini. Aku jadi marah yang teramat tapi simpan dalam hati saja dalam almari diri aku. Kecewa bila orang lain dapat habuan yang lumayan...hakikatnya aku terpaksa korban sendiri untuk perbelanjaan urusan kerja. Di mana kebijaksanaan "BOSS". Aku bukan boss  tapi dibagi kerja dari jawatan paling  bawah sehingga level pengurus. Aku tak heran dengan jawatan...semua tu untuk mengaburi orang yang gila pangkat...yang penting pangkat-kerja-gaji sepadan dengan apa yang dipertanggungjawabkan. Namun aku tidak sebegitu.... kenapa aku memikirkannya hari ini...bukan sebelum ini????

Petang pukul 5 pm aku tinggal kerja berkejar ke workshop hantar kereta problem econ...habis 1K lebih....aduhai banyaknya...sabar je. Dari berpeluh memandu biarlah sejukan diri...sekurangnya kurang stress pergi &  balik kerja....  esok dan seterusnya apa lagi citerku...

No comments: