Wednesday, January 16, 2013

Sekadar Roti dan Susu


Malam ni mood nak masak kurang tambah la ada sedikit kepenatan. Sampai rumah dah jam 8 mlm nasib baik keseorangan je hari ni kalau tak kena punch card kat dapur pulak. Keputusan aku untuk  makan malam sekadar ambil roti + telur  + sos dan kawan dengan susu segar. Cukup la tu sekali sekala dapat peluang mencari waktu untuk merehatkan minda dan fizikal. Besok banyak lagi urusan menunggu dan belum tentu dapat rehat. Bila badan rasa nak rehat makan sikit pun dah cukup kenyang. Lagipun bagus juga untuk aku diet. Ya la tu cik ya.....

Hari ni seharian di ofis buat persiapan untuk 3 meeting besok, pagi, petang dan malam. Macam aku nak tawan negara baru bila fikir situasi kerja aku sekarang. Kalau dapat beli mini cooper pun ok la jugak sekurangnya tercapai cita2 dan impian serta hayalan aku. InsyAllah semoga Allah SWT permudahkan rezeki untuk aku. AMIN

Eeeemm tiba2 teringat ada lagi 1 bab tak buat untuk besok..... adoiii kenapa baru ingat ni dah la berkaitan dengan nombor.... aku cukup lemah dengan matematik sebab tu tak leh lagi accountant, bajet untuk diri sendiri tau la kira :-):-).

No comments: