Thursday, September 12, 2013

Nescafe & Maruku

Selamat pagi semua!!! Pagi yang sejuk dan nyaman ni bahagianya bila dapat semug nescafe untuk hilangkan rasa sejuk dan mengantuk. Bila sampai ofis mula la  memikirkan nak breakfast apa pagi ni? Aku bancuh nescafe... eeemm kalau ikutkan aku kurang selera nak makan. Sementara tu aku makan je maruku sebagai peneman nescafe - yang penting sekali dapat minum nescafe untuk bagi kesegaran mata. Maruku ni ofismate yang bagi memang sedap dan terasa ianya baru dibungkus - senang citer bukannya stok lama. Dalam sejarah hidup aku tak pernah masak maruku, entah kenapa tak tergerak hati ni nak belajar masak sendiri - mungkin aku ni tak tergolong dalam peminat maruku.

Maruku ni tajam sikit tapi disebabkan kerangupannya aku jatuh hati untuk makan

No comments: