Saturday, December 17, 2011

Dinner Bar'licious

Chicken Grill

Semalam - friday night - kawan ajak makan malam kat area Solaris Dutamas, tempat ni masih banyak shop lot yang belum dibuka. Tapi sebelum ni aku pernah datang kat sini jumpa kawan2 dan makan tapi kat blok yang lain.
 
Bar'licious ni kat blok D, menu makan kat sini banyak western food, antara kami masing-masing mencuba menu yang berlainan, bagi aku western food ni menunya sama je, cuma rasa tu la yang membezakannya sedap atau tidak. Aku pilih main course chicken grill, rasanya biasa je. Boleh dikatakan kat kedai western food yang lain pun ada yang lagi sedap dari sini. Setiap set tu ada starter pilihannya cuma ada 2 menu je chicken salad dan soup barli --- aku pilih chicken salad, minuman saya cuma pilih ice lemon tea dan dessert pula cuma ice cream coklat je tak ada pilihan perisa lain.

Kawan saya pilih tempat ni katanya dia tengok harga yang dibeli melalui groupon tu murah, sebab tu dia nak cuba. Bagi saya tak kisah la sedap atau tak lagi pun kita 'jalan-jalan cari makan' kalau tak cuba tak tau. Nasihat saya kalau nak enjoy makan jangan terpengaruh sangat dengan tawaran yang diiklankan, sebab menu pilihan tu agak terhad.
Dessert ice cream yang terlalu simple

Signature@komen pengunjung!!!


No comments: