Sunday, March 8, 2015

Pilihanku Tissot!!!

Award untuk diri sendiri untuk tahun ini hasil usaha penat bekerja...tanpa mengira masa melalui jam belum tentu setiap hari kita lalui dengan waktu yang tepat. Agak lama aku tidak membeli jam tangan, bagi aku tak perlu ada banyak jam jika tak pernah menepati masa, lagipun aku bukannya jenis tukar-tukar jam setiap hari seperti accessories lain. Entah kenapa tahun ni terlintas nak tukar jam tangan, biasa la sekarang ni kita cepat terpengaruh bila melayari internet...melalui situ la terpikat dan mula memasang angan-angan.

Hari sabtu singgah kedai jam untuk ganti batteri jam tangan aku...eeemm sambil tu jenguk kat setiap kaunter jam...bermacam2 jenama tau... aku tertanya jenama jam Titus, mereka tak jual brand tersebut katanya hanya ada dijual di City Chain saja. Setelah diberi penerangan tentang brand titus baru aku tahu beza brand titus dengan tissot. Niat aku sebelum ni nak beli brand titus terus tukar kepada tissot...aku suka yang simple tapi nampak elegant!!!

Hati sudah tertambat dengan brand TISSOT...tidak mustahil aku akan dapatkan lagi sebagai koleksi.

No comments: