Thursday, September 5, 2013

Melayan Jamm

Hari ni dah khamis, hujan dipagi hari dengan udara yang sejuk rahmat dari Allah swt. Tiada apa nak dipertikaikan bila hukum alam macam ni...perasaan untuk ke tempat kerja bila hujan membuatkan aku cukup tertekan sebabnya terpaksa merentas jamm. Sabar la wahai hati untuk mencari rezeki terpaksa melalui dugaannya...tiada yang jatuh depan mata, semuanya kena ada usaha. Sejam lebih berlalu atas jalanraya aku masih belum sampai ofis...biasanya pukul 8.30 aku dah sampai ofis, hari ni separuh jalan pun belum sampai lagi, alamatnya kena tambah lagi satu jam untuk sampai ke destinasi. Situasi dalam kereta agak tegang ni!!! mengantuk dan bosan dah mula melingkari aku, uuuhhhu teringat coklat yang sempat aku sambar sebelum keluar rumah tadi. Ferrero Rocher jadi ubat menghilangkan mengantuk pagi ni, jadi la sambil layan jamm kunyah kekacang dalam coklat ni.

3 biji coklat ni selesai...kalau ada sekotak pun boleh habis bila stress cam ni.

No comments: