Saturday, August 30, 2014

Nasi Goreng Planta

Pagi ni sarapan agak lewat...biasanya aku sediakan sarapan dulu sebelum buat kerja lain. Sejak ada kucing @ Snow kat rumah ni aku dah ada tambahan tugas....eehh sabar je la...tak terkata nak marah dan stress. Mengenangkan perasaan penghuni lain aku bertabah je. Mana tahan bila bangun pagi tengok Si Snow mengiau aku dah stress!!! jenguk je tempatnya aku dah tak tahan kena bersih terlebih dahulu...seterusnya kemas rumah yang sudah menjadi rutin setiap hujung minggu...bila dah buat urusan mengemas maka masuk dapur untuk sedia sarapan pun dan pukul 10 pagi...ala awal lagi...lagipun hari ni tak ada kelas mengaji dan tengahari nanti ada jemputan kenduri kawin....jadi masak nasi goreng pun cukup la.... entah kenapa pagi ni teringin nak cuba masak nasi goreng planta...eeemmm sedap juga sebab ada rasa lemak mesti la sedap!!! walaupun nasi tu aku goreng cuma letak telur dan ikan bilis. 

Rupa nasi goreng planta ni biasa je...tapi rasanya yang memikat selera

No comments: