Friday, August 8, 2014

Lunch di Bangkok House

Jumpa kawan lama untuk beraya...ni la kawan baik aku yang masih setia untuk kami jumpa dan chatting. Dia housewife jadi tak ada masalah nak datang jumpa aku...tak macam aku masa lunch 1 jam je...kalau nak pergi luar dari kawasan ofis ni dah pasti ambil masa...nak jumpa weekend susah sikit masing-masing ada urusan keluarga. Hari ni kami lunch di Bangkok House...menunya rasa Thai...kali ni aku cuba rice with chicken stew  dan vegi... hidangan yang ringkas...kawan aku kueh teow fried...kami makan menu ala kadar je sebab perut masih dihantui 'puasa'...selera tu agak kurang...yang penting dapat chatting.

Ni hidangan pilihan aku rice with chicken stew and vegi.... setelah beberapa kali aku kunjungi tempat ini setiap menu yang aku pilih  tidak mengecewakan.... memang sedap dan menyelerakan...kena dengan selera rasa aku.

No comments: