Wednesday, August 13, 2014

MPH Order Online

Bulan ni sudah 2 kali singgah shopping online di MPH Bookstore.... uuhuuu pantang ada masa free mesti aku melilau je mencari buku... buku yang beli minggu lepas masih ada sebuah lagi belum habis baca...tak pa kali ni aku shopping dapat 15% diskaun...kira lumayan juga kalau beli beberapa buah buku... lagi pun duit minyak, parking dan penghantaran tak perlu keluar dah kira jimat.  Sekarang ni tak perlu susah payah atau buang masa keluar ke kedai buku bila nak baca buku...cuma kena sabar 3 hari je buku akan sampai ke tangan kita. Tapi aku pernah order online di MPH dalam masa satu hari je dah terima...terkejut juga sebab sebelum ini tak pernah cepat macam ni... tapi dalam hati gembira sangat sebab masa tu aku dalam mood kebosanan  sebab dah kehabisan buku untuk dibaca. Bagi aku perkhidmatan macam ni lagi menarik minat pembaca untuk shopping online...biasa la bila kita mencari buku untuk dibaca bermakna mood kita betul-betul nak dapatkan buku tersebut dalam masa yang cepat. Syabas MPH setakat ni perkhidmatan order online tidak mengecewakan aku.

No comments: