Wednesday, August 14, 2013

Gold Coast Resort

Pemandangan ruang rehat kat tepi laut.
Meraikan cuti hari raya yang berbaki, kami singgah di GCR Morib ni setelah 3 hari ke Johor rumah adik untuk ziarah suaminya tak sihat dan berhari raya. Suasana kat sini memang ramai...kami dah booking bilik terlebih dahulu sebelum kami singgah...biasa la musim cuti macam ni memang ramai yang ambil kesempatan. Memang agak padat la masa kami sampai...orang yang check-in-out agak berserabut juga. Tempat ni menjadi tarikan yang berkeluarga sebab ada team park / taman mainan air. Kami ada tiket tapi tak masuk... aku rasa geli tengok ramai sangat yang berendam dalam kolam. Pandangan tepi pantai pun biasa je...sebab kawasan pantai kat sini berlumpur ada kekurangannya.

Kami kat sini sekadar untuk rehat...habiskan masa cuti hari raya, ya la nak balik kampung pun rasa tak cukup sehari dua. Jadi sekadar untuk tengok tempat yang tak pernah datang tu ok la...

Pandangan dan komen aku tentang tempat ni biasa je, bagi yang berkeluarga boleh la datang, size bilik appartment besar cuma kena bawa sendiri extra tempat tidur kalau lebih dari 2 orang, bilik air ada jakuzi. Taman permainan kat sini agak kecil jika dibandingkan dengan tempat lain yang pernah aku pergi. Dari segi makanan banyak pilihan, masa kat sini kami ambil dinner dan breakfast...boleh dikatakan cukup lengkap seperti buffet di hotel lain. Cuma waktu cuti begini memang padat dengan pengunjung...rasa kurang selesa bila nak santai kat meja makan...suasananya agak bising dan kotor. 
Kawasan team park, masa ni waktu pagi belum ramai yang masuk, mungkin masing-masing belum bangun atau masih bersarapan
Breakfast aku kat sini!!!!

No comments: