Tuesday, August 15, 2017

Mee + Kueh Teow Goreng

Sarapan pagi selasa...saya masa mee goreng dan campur dengan kueh teow...hari ini ponteng kerja sebab tak sihat, balik dari kerja petang semalam sakit kepala hingga ke pagi...telan ubat pun masam tak ada kesan. Apa agaknya penyakit saya ni..check tekanan darah tak tinggi. Bila saya ingat balik mungkin kena hujan..saya memang alah dengan air hujan, mesti sakit kepala dan demam. Maka dapat la berehat di rumah hari ni...uuhhu mood kerja pun agak 'down' sekarang...entah la rasa malas dan bosan nak ke tempat kerja. 

Masak untuk sarapan agak berat sebab nak habiskan stok mee dan kueh teow dah beberapa hari tersimpan dalam peti ais. Harapnya bila dah sarapan dan ambil ubat boleh la saya rehat...tapi tak boleh ada je gangguan hp pasal urusan di ofis...tu la dia jangan nak ambil emergency leave!!

Ini sarapan kami pagi selasa.