Wednesday, February 22, 2017

Oat Noodles

Sarapan pagi ini masak noodles! Goreng oat noodles yang saya beli dah agak lama dok menyorok dalam kabinet dapur. Pagi ni saya goreng je untuk dijadikan sarapan kami. Ada kala tu kebingungan nak makan pagi...asyik makan roti je..dah naik jemu tengok roti. Saya goreng noodles ni ringkas je letak rencah apa yang ada dalam peti ais, ayam, bebola ayam dan sotong...sayurnya kangkung dan karot...potong cili...siap!!! Tak boleh nak lama2 bersolek kat dapur nanti lambat sampai tempat kerja. Saya macam biasa la bawa bekalan makan di ofis tak nak buang masa.

Oat Noodles goreng yang ringkas...cukup la ada rasa, makan kat kedai pun belum tentu sedap lagi baik masak sendiri sekurangya kita dapat rasa masin manisnya dan kebersihannya pun terjamin.

Saya guna oays noodles brand ini...saya beli masa promosi di pameran Maha2016, noodles ni ada berbagai..selain oats noodles, ada pumpkin noodles, original noodles etc. Kalau tak silap saya di supermarket pun ada. Noodles ni saya pernah masak dengan sos carbonara dan blogonies pun sedap.

No comments: