Saturday, August 3, 2013

Aidil Fitri #Projek II Kuih Raya

Sabtu-hari ni aku teruskan projek buat kuih raya ke2. Hari ni 3D mengadun, menguli & membakar almond cookies... asalnya nak buat almond slice, tapi aku failed bab memotong adunan doh...ada yang tebal, nipis eeemmm buruk rupanya...cam tula bila tangan ni tak ada tapak siput, tak ada seni langsung bila tengok bentuk biskut tu. Jadi aku tukar bentuk buat bulat...ala coklat ferro roche!!!
Hari ni kalau ikut aktiviti aku mengemas rumah, tapi ada kontraktor nak datang pasang wallpaper...jadi tak perlu aku kemas@mop murah...kelas mengaji aku ponteng hari ni sebab kalau aku menghala ke KL sah la meredah jam, ramai keluar shopping sebab ni minggu depan dah Aidil Fitri.

Cookies kegemaran aku!!! sebab rasanya yang lemak & rangup

No comments: