Wednesday, August 23, 2017

Tortila Wrap

Pagi ini saya sediakan tortila wrap untuk sarapan. Agaknya apa puan2 sarapan pagi ini. Saya kekadang tu bingung nak cari menu untuk sarapan pagi...asyik ulang menu yang sama je. Pagi ni cadangan nak keluar rumah awal untuk ke ofis jadi saya masak yang senang je untuk Mr Right. Dia wajib sarapan setiap hari sebabnya rutin ambil ubat jantung dah ditetapkan...sebelum ambil ubat kena la makan walaupun sedikit. Setiap pagi saya blend jus buah dan sediakan makanan untuknya...dah setahun setengah dia buat engiogram dan mulai dari itu tak boleh tinggal ubat jantung.

Ini rupa tortila brand massimo yang saya guna...intinya saya potong isi ayam nipis2, masak dengan bawang putih + bawang holland + telur dimasak hancur. Masa nak wrap tu letak bahan tersebut + mayonies + thousand island sos + hirisan tomato + timun jepun dan salad...saya tak letak garam sebab mayonies dah masin.
3 Potong tortila wrap untuk bekal saya...kononnya untuk sarapan di ofis...kesudahannya jadi makanan tengahari sebab tak sempat nak makan pagi.



No comments: