Friday, August 14, 2015

Dayang-Dayang SPA

Aktiviti ke spa dan berurut menjadi kegilaan aku... pantang ada iklan area ofis ni mesti aku ambil peluang kunjungi...tambah pula bila ada promosi. Dayang-Dayang Spa ni dah berbulan dibuka area ofis aku...cuma bulan lepas aku baru pergi sebabnya aku habiskan package massage tempat lama terlebih dahulu. 

Dayang2 Spa ada promosi separuh harga bagi pengunjung pertama kali... biasa la bila dah pergi dan diurut terasa selesa dan berpuas hati...aku ambil la package yang ditawarkan. Bab massage aku memang tak akan lepas peluang bila ditawarkan...sekali sebulan mesti aku pergi.
Juru massage asal dari Indonesia...sudah 2 kali aku berurut walaupun orang yang berlainan teknik urutan tetap puashati dan badan pun rasa sihat. 

Bagi yang ingin mencubanya aku rekmen dan tempatnya pun selesa.

No comments: