Monday, October 7, 2013

Uuhhuu Masam!!!

Ingatkan mangga epal yang Mr Right bawa balik semalam manis...ya la target aku sekurangnya lemak manis sebab bila dah buang kulit isinya kekuningan...tapi masam yang amat...uhhuuu, kalau orang mengidam masam mungkin boleh makan. Aku termenung sekejap apa nak buat dengan mangga ni...sah tak ada yang terliur nak jamah. Emm makan cicah je la.

Aku cuma makan beberapa potong je...tak sanggup nak kerut kening...nanti bertambah la kedut kat muka ni..uuhhuu. Nampaknya aku kena fikir sesuatu pasal mangga ni...buat sambal atau kerabu...itu la matlamat sebenarnya orang yang bawa pulang mangga ni... bila aku mengeluh pasal mangga masam... katanya mangga tu kena buat kerabu bukannya makan macam tu!!! Aduhaii sabar je..he.he.he..  Baik la tuan besok baki beberapa biji mangga tu akan menjadi kerabu.

Jommmm siapa nak joint makan mangga cicah sambil berkerut kening!!!

No comments: