Wednesday, October 30, 2013

Delivery Free from MPH

Buku yang aku beli dah sampai yesss!!! stok bacaan masa cuti deepavali dan awal Muharam. Agak lama aku tak membeli buku sebab banyak baca melalui E-book... tapi  sekali sekala dapat baca dan pegang buku lagi puas dari tengok skrin ipad atau tab. 

Sekarang ni tak perlu nak keluar ke kedai buku, beli je melalui online dan penghantaran percuma atas pembelian RM50 ke atas. Masa aku buat pembelian ni ada buku yang dapat diskaun dan pembayaran guna HSBC kad kredit juga akan dapat diskaun, seronok rasanya bila dapat diskaun macam ni...dah la aku tak perlu drive pergi ke kedai buku, tunggu 3 hari je dah sampai depan pintu. Bagi aku memang bagus sistem pembelian online sekurangnya ada juga faktor menggalakan orang rajin membaca tanpa buang masa untuk ke kedai buku...faham-faham je la bila kita keluar...niat nak membeli buku tapi bila nampak barang lain menyinggah dulu....terbeli benda lain buku dah lupa nak beli, tu kisah aku la. 


No comments: