Friday, October 25, 2013

Sandwich Bakar

Sarapan pagi ni aku bawa bekal sandwich tuna, bila sampai ofis roti tu dah rasa sejuk sebab kena econ masa dalam kereta...lama dok dalam kereta, pagi tadi jam teruk gara-gara JPJ buat operasi menahan lori / treler yang bawa muatan berat, aku setuju juga JPJ buat operasi ni walau pun terganggu jam aku... sebabnya lori / treler yang sarat muatan tu bergerak waktu pick hour membahaya kepada pemandu kenderaan lain seperti kereta dan motor.

Untuk bagi selera aku masukkan sandwich tuna dalam toster kasi bakorrrr... bukan terbakar tapi bagi roti tu garing....eeemmm yuummy memang sedap dapat roti yang panas dan ranggup lepas tu minum nescafe. Done breakfast this morning. Hilang stress aku meredah jamm pagi tadi. Arrrhh pagi jumaat dah...apa kerja aku nak buat kat ofis ya!!! buat-buat lupa sekejap pasal kerja.

Ada bau wangi roti bakar tak?? uuuhh best tau bila bakar roti sandwich yang berinti tuna.

No comments: