Saturday, October 5, 2013

La Cremeria

Ais Krim!!! lamanya tak ada stok simpanan ais krim kat rumah, kebetulan semalam aku ada masa menjelajah supermarket kat bahagian frozen, ternampak LA CREMERIA!!. Sekarang ni musim hujan...eeemmm kalau dah teringin nak makan tu tak kira la panas-hujan-ribut-taufan, aku tetap nak makan!!! dah tak boleh nak kawal perasaan tambah pula ais krim ni yang disalut hazelnut ganache memang membuat jiwa aku jadi kacau. Capai satu buat stok lagipun masa ni ada offer rugi kalau tak beli.

Sebekas ais krim...tengok gambar dan tajuk pun dah terliur, belum lagi bukan tengok isi dalam
Isi kandungannya...tak sabar nak tunggu makan di waktu siang hari - malam pun aku sanggup selongkar
Ready untuk dimakan!!! aku memang suka ais krim brand ni sebab teksturnya yang halus, manis, lemak berkrim ditambah pula rasa kekacang...uuuuhhhh lepas gian!!!

No comments: