Tuesday, April 16, 2013

Pasta & Sup Tulang Ayam

Petang semalam balik dari kerja masak sup tulang atau kerangka ayam...mesti bunyi macam ganas je 'kerangka'. Aku beli ni dah beberapa hari terperap dalam peti ais. Petang ni terhasil lah sup sebab aku demam jadi ni je la makanan yang selera untuk dijamah. Saat tak sihat ni rebus pasta yang paling senang, lepas tu masuk dalam kuah sup tulang ayam. Seharian aku demam di ofis semalam dan hari ni aku terpaksa MC, badan panas dan tak larat nak bangkit dari tidur. Lemah dan lenguh seluruh urat badan aku. Keputusan aku kena rest hari ni walaupun kerja ofis yang setia menunggu...sms boss!!! Ok la respond boss ok minta aku rest hari ni sebab tugas besar sedang menunggu.
Pagi ni aku paksa bangun nak ambil panadol ubat tu je yang ada...nak ke klinik tak larat...harapnya cepat recover demam panas ini. Masak bali untuk diminum...harapnya suhu badan ni boleh kurang.
Alhamduillah petang ni rasa panas badan dah kurang cuma badan terasa lemah dan letih. Harapnya besok aku boleh ke ofis.

No comments: