Monday, April 8, 2013

Nasi-Ikan Pari Bakar

Pukul 12 tengahari perut dah berkeroncong minta di isi, target aku hanya la ke kafe ofis je. Bersama rakan menghala ke sana sebelum penuh dengan staff lain. Waaahh hari ini menu ikan bakar...besttt!!!, ada ikan pari, ikan kembung, ikan sungai seperti talapia dan keli. Pilihan aku ikan pari sebab ikan yang paling senang nak makan tak banyak tulang yang perlu aku teliti. Nasi kuah lemak pucuk paku dan cendawan. Tanpa diragui kesedapan sos ikan bakar bersama sambal belacan, saat lapar yang kritikan ni pasti habis sepotong ikan pari bakar tu. Ofismate aku peminat ikat talapia... aku tengok dia operate ikan tu dengan kusyuk sekali. Memang berselera kami menjamu selera tengahari ni. Harapnya bila masuk ofis nanti tidak dilamun kemengantukkan.!!!!


No comments: