Sunday, April 14, 2013

Body Shop

Petang tadi kami menuju ke Aeon Anggun @ Jusco. Perkara yang wajib dalam kehidupan aku adalah berbelanja barang keperluan  peribadi. Biasanya aku menghala ke shopping complex area KL tapi hari ni kami pusing laluan ke area pinggir KL. Kekadang tu nak juga ubah pandangan yang lain... aku keluar hari ni cuma nak beli tonner dan cream muka yang dah habis, tapi bajet terbabas ada je  yang aku capai. Beli je la bila dah sampai ke shop ni... kalau ikut hari kerja tak sempat nak menuju ke shopping mall kecuali terdesak. Keluar hari ni ada juga untungnya, Mr Right belanja!!! The Body Shop last day offer dapat 20% diskaun kalau beli 3 barang. Sejak aku guna produk ni dan bertahun2 offer macam ni perkara biasa. Cuma aku rasa tak puas hati sebab harga produk ni sekarang dah naik harga. Tapi demi penampilan dan penjagaan peribadi tak boleh nak tolak dari membelinya. Aku boleh rekmen produk ni bagi sesiapa yang ada problem kulit badan yang kering elok mencuba shower bath olive dan body cream olive, InsyAllah kulit akan ada perubahan.

Lagi satu yang terkeluar dari bajet aku, bila ternampak produk local D'Herbs untuk warna rambut,  biasanya aku beli produk yang dijual kat farmasi guardian. Produk ni aku pernah terbaca dalam suratkhabar...tu yang terbeli. Biasa la perempuan kalau bab macam ni cepat terpengaruh...
 

No comments: