Monday, April 8, 2013

Dangai

Hari minggu aku!!! petang semalam ada program santai team kerja aku organize, aku terpaksa la pergi memandangkan ada kaitan dengan kerja dan Boss pun datang. Pukul 2.30 ptg aku dah sampai kat tempat program, kalau ikut majlis mula pukul 4 ptg. Faham2 je la takkan aku nak ikut masa Vip untuk sampai kat situ. Lagipun aku tak suka sekadar datang tunjuk muka je kat Boss, sekurangnya aku tengok la apa yang patut untuk bantu sekretariat kat sini. Pergi majlis orang kena la ikut apa yang orang dah atur, aku bukannya nak memandai-mandai untuk ubah, tujuan aku kat sini untuk membantu dan memberi sokongan je. 

Bila ada majlis mesti ada makan-makan, yang aku tertarik cuma kuih dangai makanan tradisi yang berasal dari Kedah. Aromanya uuuhhh menusuk hidung... wangi kelapa yang di bakar. Kuih ini kalau dapat makan yang baru angkat dari acuan masih panas mesti menyelerakan. Aku cuma dapat makan yang dah sejuk al-maklum la tunggu program habis.

No comments: