Tuesday, April 9, 2013

Nasi Kerabu Biru

Ofismate@staff kat ofis ni belikan aku sarapan nasi kerabu...  sebelum beli dia tanya aku makan atau tak nasi kerabu .. alahai adik ooiii akak ni semuanya makan...janji halal. Tapi tau je la aku sarapan pukul 9, dia sampai ofis dah 1030 pagi. Aku nak tolak masa dia call tu rasa bersalah la pula budak pangkat adik aku nak belanja makan. Jadi nasi kerabu tu jadi makanan untuk tengahari. Memang sedap...dibandingkan dengan nasi kerabu yang aku biasa beli. Katanya ni dia beli ke warung biasa...tapi masa dia cakap tempat tu aku agak blur sikit...sebab tak pernah lalu area situ. Ok la terimakasih, semoga murah rezekinya, lagipun aku tengok berbudi bahasa budak ni, walaupun baru seminggu masuk kerja banyak kebaikan dan kerajinan kerja yang dia lakukan. 

No comments: