Friday, April 5, 2013

Kerja Kerja

Hari ini sampai rumah dah lewat malam, siapkan kerja. Penatnya!!! tak ada yang yang simpati dengan situasi aku sekarang... buat je la. Aku tak tau hasil kerja ni orang lain akan dapat nama, aku cuma di perah tenaga je. Aku berserah kepadaNya untuk membalas dan memberi rezeki atas keikhlasan kerja ini.  

Nasib baik minggu ni tanggungjawab kat rumah kurang sebab Mr Right pun tak ada, sibuk dengan tugasnya. Biarpun dia tak ada bila dapat panggilan aku kena sindir juga sebab kerja sampai malam...eeemm aku tau tapi apa daya dah amanah aku buat la..lagipun ni je sumber rezeki aku. Sampai je rumah mandi, solat, layan internet sekejap... dah rasa mengantuk tapi tak boleh lena...kenapa ni? Mungkin badan ni penat sangat tak boleh nak lelap...kaki betis terasa lenguh2...aduhaiiiii...cepat la lena esok nak pi kerja ni. Eemm aku update je blog yang dah beberapa hari tak sempat nak jenguk.

No comments: