Tuesday, December 16, 2014

Oh Snow!!!

Kucing presian aka Snow dah masuk 6 bulan menjadi penghuni rumah kami... penerimaan aku terhadapnya dah ada sedikit keserasian...lagipun tak larat aku nak bertengkar dengan binatang... kalau aku marahinya tuan dia akan jeling kat aku...eeemm sabar je la untung kau Snow dapat kasih sayang. Selama 6 bulan Snow bersama kami ada beberapa kali aku kena cakar gara-gara aku nak lap matanya...sejak tu aku dah berhenti buat kerja tu...uuuhh tak kuasa aku nak urus lagi dari tangan aku berparut. Urusan aku sekali sekala bagi makan...bila tuannya outstation terpaksa la aku korban sedikit masa mengurusnya. Perasaan marah tu ada juga bila aku kena mengurusnya tapi bila tengok aksi tidur Snow aku jadi terhibur....mari tengok gayanya...

Masa mula-mula menghuni rumah ni aku haramkan dia pijak karpet....sekarang tengok!!!!
Bila dah kenyang ni je kerjanya!!! syoknya kuak lentang...
Bantal aku sudah jadi hak miliknya...aku dah minta tuannya ganti bantal baru untuk aku..
Merengkuk kesejukan...tapi tetap nak tidur bawah kipas

No comments: