Saturday, December 6, 2014

Hidangan Burger Oleh Sahabatku

Balik dari kelas mengaji tengahari tadi aku menyinggah dirumah sahabatku untuk menjemputnya sebab plannya nak ajak aku pergi menemaninya jalan-jalan katanya nak shopping. Dijemputnya masuk rumah dia dulu sementara menunggu seorang lagi rakan datang....eemm sementara tu dihidangnya makan tengahari ala fastfood ringkas katanya... Alhamduillah rezeki jangan ditolak, tengok pada hidangan tu aku tanya la my sahabat apa nama menu ni...hahaha katanya nama hidangan ni burger kucar kacir sebabnya nak cepat siap...aduhai macam2 sahabat aku ni.
Sepinggan roti burger ayam + timun + kacang panggang dan telur bersama sos cukup padat untuk aku habiskan tambah pula minum semug kopi O....tak terkata kekenyangan.

Katanya mana nak cari kat kedai hidangan burger macam ni....huhuhu betul juga tak pernah jumpa hidangan sebelum ni.

No comments: