Monday, December 8, 2014

Hadiah Dari Seorang Kawan Baik

Terima kasih kepada rakan baik aku yang telah memberi kejutan hadiah harijadiku seminggu dah berlalu. Tidak sangka pula dia mengajak aku menemaninya shopping rupanya ada juga buah tangan untuk aku, tak terkata bila bila mengangkat beg-beg barangan yang dia beli.... boleh dikatakan penuh bonet kereta diborongnya...tiba-tiba pekerja shop crabtree menghulurkan satu beg kertas untuk aku....surprise!!! rupanya kawan aku dah berpakat dengan salegirl tu...terharunya...hanya ungkapan terima kasih dapat aku katakan...sesungguhnya aku cukup menghargai. Setiap hadiah yang kita terima walaupun kita mampu membelinya tapi bila orang menghadiahkan kepada kita nilainya amat bermakna...buka dari segi harga tetapi tanda kasih sayang dan keikhlasan.

Cantikkan warna merah!!!
Buka pembalut merah dalamnya warna hijau!!!
Buka kotak hijau... Crabtree @ Evelvyn product, EDT, Hand Lotion, Shower Cream and Body Lotion, yang paling aku suka kotaknya boleh simpan aksesori.

No comments: