Friday, March 22, 2013

Spagethi Angle Hair

------------------------------------------------------------------------------------

Menu Dinner : Spagethi Angle Hair +  Carbonara Cendawan. Uuuuhh bestnya dapat makan salah satu makanan kegemaran aku. Dah lama aku tak masak spagethi, mungkin sejak akhir2 ni masa terhad untuk aku merayau mencari resipi dan menu untuk hidangan. Petang balik dari ofis aku buat spot check dalam kabinet dapur sebabnya nak buat list persediaan besok untuk ke supermarket hari minggu nanti. Terpandang spagethi dan ada 1 tin carabonara...tiba2 terliur la pulak... eemm mood nak masak pun ok je...lagipun masak resipi ni senang je. Hilang sikit stress aku bila berada di ofis sendiri...he.he.he mana taknya aku la majikan, aku la kuli..keputusan urusan kerja dan sebagainya semuanya aku yang buat. Seronoknya kalau seharian dan selamanya hidup aku tiada tekanan. Dapat makan, tidur dan sebagainya tanpa gangguan emosi. Tunggu la suatu masa nanti...... apa pun kesudahannya aku makan spagethi carbonara dengan penuh penghayatan tanpa komen.

No comments: