Wednesday, March 20, 2013

Sakit Kepala@Stress@Panadol

Hari ni kurang sihat kepala aku dah rasa semacam je...berdenyut2 pada mulanya dari bahagian atas kepala hingga ke bshagian belakang. Pagi aku masuk ofis seperti biasa, satu jam lepas tu dapat panggilan ada meeting kat ofis satu lagi...bergegas aku ke sana. Habis meeting dah masuk waktu lunch, aku ke ofis asal untuk hantar doc etc.

Masa ni kepala aku dah sakit tapi buat tak kisah je...ingat nak lepak kat sini sekejap...tapi kepala ni berdenyut je aku batalkan hasrat untuk ke ofis sana. Pukul 5 ptg aku terus balik rumah, mandi, solat, masak sup + nasi..aku makan sikit je tak selera bila sakit kepala. Aku baring sekejap harapnya boleh hilang...kesudahannya panadol juga yang aku cari. Panadol ni memang tak bagus diamalkan tetapi ini saja yang mampu untuk bagi aku rehat dan lena dari memikirkan setiap bebanan tersumbat dalam kepala. Rest!!! Terfikir gak aku ni sakit kepala sebab stress ke? atau cuaca atau ada penyakit lain?

No comments: