Friday, March 22, 2013

Keperluan Wanita

------------------------------------------------------------------------------------

Produk ni memang dah lama berada di pasaran, malah aku dah pernah menggunakannya sebelum ini. Cuma kali ini disebabkan adik aku yang rekmen maka dapat la beli dengan banyak dan harganya pun murah. Bagi wanita apa saja barangan atau produk untuk kecantikan @ kesihatan mesti dan sanggup keluar duit untuk mencubanya. Aku tak nafikan diri aku sendiri pun turut tergolong dalam kategori yang sanggup berbelanja demi keperluan diri sendiri. Bagi aku tidak salah kalau ianya untuk kepuasan diri kita, ia la bekerja mencari rezeki mesti ada juga bahagian penjagaan diri dan peribadi.  Lagipun dengan membeli sesuatu keperluan untuk peribadi dapat juga membantu menghilangkan stress.


No comments: