Thursday, May 8, 2014

Minum Petang

Sejak kena gastrik aku ubah jadual makan..diwajibkan sarapan awal pagi, minum pagi, makan tengahari, minum petang dan makan malam...makan mengikut masa itu yang penting dan makan dengan kuantiti sedikit tapi berulang...tu nasihat doktor. Ayat tu memang dari dulu aku dengar dari doktor bila kena gastrik. Entah doc...saya ni makan tak pernah cuai...hinggakan berat badan dah merisaukan!!!! Kenapa boleh kena gastrik? Amboi soalan cepumas ya!!! Begini je la jawapan untuk hilangkan stress...Allah swt nak uji kita dengan memberi kesakitan. Maka faham dan fikir2kan...
Petang ni aku bakar roti kosong untuk minum petang...nak cari kuih lain kat sini mana ada...mcd, subway tu dah berat sangat untuk makan petang. Hari juga aku beranikan diri minum coffee..uuhhuu 

No comments: