Monday, May 12, 2014

Lunch Lepak!!!

Di ofis hari ni kerja tak bzy...boleh la aku keluar lunch dan lepak dengan kawan lama. Dia je la kawan baik sentiasa berkongsi cerita, gelak ketawa. Dia housewife boleh datang jumpa aku di sini, tak perlu aku buang masa memandu keluar dari kawasan ofis. Lunch time aku lepak kat Starbuck Coffee, makan sandwich dan minum dah cukup bagi kami... janji tempat tu selesa untuk bersembang, biasa la bila dah jumpa masing-masing ada je cerita 1 jam masa berlalu tak cukup...terkenang zaman bujang aku dengan dia pergi outstation atas urusan kerja walaupun kami unit lain tapi kami sentiasa berbincang plan bersama untuk keluar ke branch dan bila cuti melancong bersama...hidup kami cukup seronok waktu tu. Sekarang ni nak melancong bersama susah la masing-masing ada 'roommate' dan tanggungjawab lain.

Aku pilih minuman yang sejuk...sebab bila banyak bersembang mesti dahagakan

No comments: