Tuesday, January 21, 2014

Bila Tak Sihat

Kesihatan pagi ni masih ditahap separa sihat...lagi teruk dari semalam. Jam 3 pagi tadi tak lena tidur, sakit dalam tekak dan sakit2 badan terutama bahagian belakang. Rasanya aku kena tonsil sebab sakit tekak bila menelan. Terjawab la punca sakit kepala semalam sebab panas. Agak lama aku tak kena sakit macam ni...ya la last jumpa doktor awal tahun lepas. Aku bukannya suka jumpa doktor ni...makin stress ada la. Mana tau bila check ada penyakit luar jangka... See la doc!!! kalau masih tak sihat sehari dua ni i will visit u.

Waahh pagi ni jam yang amat, aku yang tak sihat ni bertambah sakit bila menghadap kesesakan jalanraya...tukar arah haluan pun sama je sesak...eeemm sampai ofis dah lewat setengah jam...Ya Allah mohon dihalalkan segala kelewatan ni. Aku tak nak la rezeki ni dipersoalkan diakhirat nanti. 

Bakar roti untuk sarapan pagi ni, peritnya tekak bila nak menelan roti ni...tapi sakit macam mana pun makan tetap diusahakan...tu la orang cakap bila dah sakit bagi makanan sedap pun kurang kesedapannya.

No comments: