Friday, June 7, 2013

Percubaan

Minggu ni alhamduillah aku dapat tunai 4 hari puasa sunat. Insyallah minggu depan sunat syaaban pula.
Cuma hari ini aku nak citer sikit, pertama kali dalam sejarah hidup aku cuba produk ni.  Matlamat tu banyak sangat... antaranya yang paling aku target untuk kurang berat dan buang toksin dalam badan. Pengaruh iklan telah menjurus aku terbabit membeli produk ni. Walaupun aku tau produk macam ni kalau aku ambil kadar keberkesanan peratusnya amat rendah tetapi kali ni aku ingin mencubanya 'tryNerror'. Aku boleh cakap macam ni sebab tahap disiplin aku agak kurang dalam menu pemakanan. Macam mana pun kali ni aku berusaha gigih untuk kurangkan kalori dalam badan. Orangeslym ni setakat aku minum ni ok je tiada apa yang membezakan dalam badan, cuma lepas minum tu terasa kenyang sekejap, rasanya agak kurang enak tapi aku telan je dengan penuh semangat. Ya la dah bila kena komen pasal badan dah naik mula la rasa tercabar untuk bukti bahawasanya aku boleh kembalikan shape badan ni seperti zaman anak dara.

No comments: