Thursday, June 25, 2015

7 Ramadhan

Menu berbuka hari ni untuk orang yang sihat nak makan ikan siakap masak 3 rasa...eeemm aku memang tak ada selera nak makan lauk yang pedas...untuk aku sekadar ikan siakap goreng biasa makan dengan kicap...itu pun dah cukup. Sakit kali ni aku agak kurang selera untuk makan...semua yang aku masak tidak membuka selera...makan macam dipaksa...adakala Allah swt menguji kita dengan berbagai cara...diuji sakit dan ditarik selera makan dan sebagainya. Namun aku redha dan sabar dengan ujian ni.

Besok aku ada temujanji doktor sebelum itu aku kena pergi x-ray... masalah kenapa sering sakit kepala dan pernafasan tidak selesa...adakah sinus?

Ikan siakap 3 rasa....eeemm kena cari ikan bersembunyi bawah limpahan sos dan dedaun bawang serta sup...begini la bila tukang masak tak sihat. Harap maaf la ya presentation terlalu over!!! 

No comments: