Thursday, September 25, 2014

Chatime - Matcha Oreo

Pagi ni rasa nak minum minuman sejuk dahaga!!!.... biasanya kat rumah blend jus buah bawa ke ofis...hari ni kehabisan stok buah. Maka meredah je keluar area ofis ni ada macam-macam ais blend bermula dari  Starbuck, 7eleven, McD tertarik pulak dengan Chatime...first time aku order minuman ni...tapi yang ni perisa matcha bersama oreo aku tak letak bubble / jeli. Lagipun kalau perisa yang aku beli ni bila tambah bubble kena bayar RM1 tambahan...eemm tak pa la yang penting sekarang ni aku nak ais blend untuk hilang rasa haus. Kebelakangan ni aku asyik dahaga je...risau pulak kot ada yang tak kena dalam badan ni...tapi aku dapat rasa gusi dah mula rasa sakit sebab suhu badan panas. In Sya Allah bila minum matcha atau teh hijau ni tidak melarat sakitnya.

Caramel Matcha Oreo....size besar tau!!! harapnya boleh hilang haus sampai ke petang.
Berasaskan Oreo ni ada 3 perasa pilihan.... aku pilih matcha / green tea sebab khasiatnya tersendiri

No comments: