Sunday, February 8, 2015

Bila Susu Segar dan Jus Sunquick Bersatu....apa rasanya?

Beberapa hari kebelakangan ni selera makan agak bercelaru...nasi tidak menjadi keutamaan. Asyik makan roti bakar je lepas tu minum susu segar yang dicampur dengan jus sunquick. Makanan ni menjadi menu makan malam aku dah beberapa malam. Biasanya bila makan roti bakar mesti minum coffee, teh atau milo...tapi minuman tu untuk waktu sarapan atau petang je...bila malam aku elak dari minum berkafein sebabnya tak boleh tidur dan macam2 masalah akan melanda dalam badan aku. 

Susu segar yang dicampur dengan jus ni sudah lama menjadi pilihan aku...sebabnya aku ada masalah sembelit bila minum susu segar saja...bila dicampur dengan jus ni maka kurang sikit masalah tersebut, rasanya cukup sedap seperti air yogurt yang dijual di supermarket. 

Air Yogurt!!! susu segar dan jus sunquick
Roti Bakar berkaya

No comments: