Friday, February 13, 2015

Urut Badan @ Embun Spa

Tengahari tadi waktu rehat @ lunch time aku ambil masa pergi urut badan dekat Embun Spa Day...lokasinya tak jauh dari tempat kerja...aku hanya jalan kaki je untuk ke spa tersebut. Lagipun aku ambil urutan untuk satu jam saja sebab ini pertama kali aku ke sini...cuba dulu sejam kalau perkhidmatannya memuaskan boleh la datang lagi.

Suasana dalam spa ni menarik dan bersih tempatnya selamat, manakala tukang urutnya ada rakyat dari Maynmar dan Indonesia. Pertama kali aku berurut dengan orang Maynmar...uuhhu memang puas hati urutannya menepati kehendak aku. Maka selepas habis urutan aku ditawar package urutan promosi sempena CNY...apa lagi tergoda la diri ini. Bagi aku tak rugi ambil package ni sebabnya aku memang 'hantu' bab body massage... tak boleh nak elak dari berkunjung ke spa macam dah jadi satu terapi untuk aku setiap bulan.

No comments: