Sunday, February 8, 2015

Nasi Putih dan Daging Goreng untuk sarapan!!!!

Pagi ni sebelum keluar ke kelas mengaji aku bersemangat masak nasi untuk sarapan dan juga masak lauk untuk makan tengahari. Punca aku bersarapan nasi pagi ni angkara badan dah rasa tak selesa penuh dengan angin dan sakit2 mungkin beberapa hari ni asyik makan roti dan tengahari semalam masak spagheti semuanya bahan bergandum. Maka pagi ni aku kena naturalkan badan ni supaya angin keluar...aku masak nasi dan goreng daging berhalia. Tambahan untuk menu tengahari aku terus masak ikan siakap masak tempoyak dan kangkung goreng....balik mengaji nanti tak perlu kecoh didapur.

Pilihan aku hanya makan nasi dengan daging sahaja....uuuhh memang sedap macam mengidam pulak aku makan pagi ni....tambah pula bila makan nasi panas dan daging goreng yang ada rasa halia serta kicap. Harapnya tidak tidur dalam kelas mengaji.

Sepinggan nasi putih bersama daging goreng
Ikan siakap masak tempoyak
Kangkung goreng

No comments: