Saturday, February 8, 2014

Pasta Keju

Hari ni lunch pasta...uuhhuu bestnya sebab dah lama tak makan, biasa la makanan macam ni kat rumah ni tak ada peminat...aku je yang 'enjoy' mengadapnya. Tapi hari ni aku lepas gian sebabnya Mr Right outstation maka aku tak perlu kisah masak pasta ni...dan tak payah nak masak makanan lain cukup makan pasta ni siang dan malam...uuhhuu. Kali ni aku masak pasta dengan sos PREGO perisa keju herbs dan berkrim, biasa la aku mesti top-up bahan lain untuk tambah selera seperti rencah ayam dan sayur-sayuran...juga untuk seimbangkan hidangan.

Hidangan tengahari yang menyelerakan...untuk lunch and dinner no problem!!! aku sanggup makan ni je tanpa makan nasi.
Pasta bersama sayur-sayuran segar
Produk PREGO tetap menjadi pilihan aku setiap kali menyediakan hidangan pasta

No comments: