Wednesday, February 12, 2014

Pasta Sup

Petang ni masak pasta sup untuk dinner...dah  kering idea nak makan apa...kesudahannya sup je la yang selera nak makan lagipun kerja senang dan cepat. Pagi tadi di ofis breakfast roti dan lunch salad..uuhhuu diet la aku hari ni. Lepas ni nak tengok Akasia Ariana Rose, hahaha jangan tak tau aku pun terbabit sama tunggu drama ni walaupun pernah baca novel asalnya. Bagi aku melalui pembacaan novel lagi menarik sebabnya dapat menghayati setiap bait atau dialog yang digunakan lagi menusuk hati, itu, bagi aku kalau tengok drama jangan bandingkan dengan novel...sebabnya setiap orang mempunyai pandangan masing-masing.

Sejak pagi tadi bahu dan lengan aku sakit pulak cuma kali ni sebelah kiri pulak..Ya Allah apa la dugaan ke atas aku ni..mungkin aku tak boleh buat kerja berat...petang semalam aku angkat barang berat...ya la kalau dah kat rumah tetap nak buat kerja-kerja rumah. Aysik nak ambil pil je risau juga...sampai bila nak bergantung pada pil tahan sakit. 

Pasta sup...bagus untuk diet!!!! wahlal aku malas nak masak makanan lain.

No comments: