Monday, February 10, 2014

Monday with Brekkie Wrap RM1

Mc D jual breakfast RM1!!!! Agak lama aku tak sarapan dengan makan McD, pagi ni menuju ke sini untuk mencari sarapan...ada promoter bagi kupon untuk beli salah satu makanannya Brekkie Wrap dengan harga  RM1 tanpa syarat...dalam tortilla wrap ada telur hancur, sausage...ok la untuk sarapan...kalau nak coffee and tea kena beli la dengan RM3. Masa aku masuk Mc D kat sini banyak brekkie wrap dah siap, cuma tunggu order and pick...jadi tak perlu beratur lama...ni yang aku suka bila membeli tak payah buang masa di kaunter...ya la aku nak kerja bukannya nak bersembang kat situ...bungkus angkat bawa makan kat ofis...lain la kalau sampai ofis pukul 7 pagi boleh la aku termenung kat kafe tu refill coffee 2 @ 3 cups sambil baca The Sun.....

Bahan-bahan yang ada dalam wrap!!! yang paling aku suka telur hancur tu.
Size brekkie wrap ni kecil je...cukup untuk alas perut sarapan pagi...tapi kandungannya boleh menyengangkan.

No comments: