Thursday, December 5, 2013

My Birthday!!!

04 Disember 2013 = 1 Safar 1435 tarikh ulangtahun kelahiran aku!!! tahun lain tau. Petang semalam telah berlalu acara potong kek harijadi...dah tua pun ada potong kek lagi ke? Ala untuk meraikan diri kita tak salahkan. Usia yang meningkat la perlu diberi perhatian sebabnya banyak perkara perlu dititiberatkan terutama sekali mencari 'kebahagiaan'... nanti ramai yang bertanya tentang usia..ha.ha ha.ha. Eemm tak ada la stress atau malu nak cakap pasal umur kalau ada yang tanya. 

Semalam di ofis aku agak sibuk dengan urusan kerja maka tak sempat nak sembang atau chatting...maka hari kelahiran aku berlalu seperti biasa je. Cuma petang ada appoitment dengan pihak hotel atas urusan kerja sempat la aku keluar lebihkurang 1 jam...mereka belanja makan. Many thanks u all!!.

Sampai rumah agak lewat dari biasa....melangkah masuk rumah...waaahhh ada kek atas meja ditemani lilin dan bunga ros. Semestinya untuk aku!!! Uuuhhh gembira la kan??? Terima kasih tak terhingga untuk Mr Right tersayang telah membahagiakan aku...semoga kasih sayang dan kebahagiaan berkekalan selamanya. Doa aku semoga hidup ini sentiasa dirahmati dan diberkati Allah swt. Amin.


Roses...lambang kasih sayang yang membawa kebahagiaan

Chease Blueberry Cake...kegemaran aku!!!

No comments: