Thursday, December 5, 2013

Lawak ke Der 3

Malam tadi kami ke Panggung Istana Budaya tengok pertunjukan Lawak ke Der 3. Hahahaha ketawa sampai berair mata. Rasanya dah lama aku tak ketawa macam ni. Syukur dan terima kasih kat Mr Right sebab sanggup teman aku tengok show ni.   Orang cakap ketawa adalah salah satu terapi untuk kesihatan kita, sebabnya toksin dan aura negatif akan keluar bila kita ketawa. Pendapat itu aku boleh terima sebabnya selepas kita ketawa fikiran, jiwa dan hati kita jadi lapang dan tenang. Mungkin setiap orang akan mengalami situasi yang berbeza. 

Persembahan lawak ni seronok juga tengok 'live'...sebelum ni aku cuma tengok rancangan lawak ni kat tv je. Persembahan Lawak ke Der 3 ni aku rekmen pergi tengok sebabnya kelakar la!!! Kalau tanya lawak 1, 2 dan 3 yang mana paling best aku tak tau sebab aku cuma berpeluang tengok yang ke 3 je. Bagi yang stress kerja dan sebagainya ini salah satu penawar atau terapi untuk diri kita. 

Tiket je aku snap...masa sampai kat Istana Budaya dah waktu masuk, habis show terus balik tak sempat nak jumpa artis...besok nak kerja la.
Ni la rupa artis@pelawak...gambar ni copy kat goggle

1 comment:

Anonymous said...

Pentas Lawak Ke Der 3 malam pembukaan milik pelawak Douglas Lim