Wednesday, December 18, 2013

Hari Minggu Bersama Tetamu


Minggu lepas ada adik sekeluarga datang rumah, biasa la cuti sekolah bagi yang bertugas sebagai guru boleh la jalan-jalan bawa anak-anak. Tambah pula kalau pasangan pun kerjaya yang sama lagi menyenangkan, tak perlu nak fikir pasal masa cuti. Aku paling seronok kalau ada orang datang rumah...entah la satu kebahagiaan bagi aku melayan tetamu walaupun aku bukannya sepenuh masa ada kat rumah, sekurangnya bila balik kerja ada orang lain yang boleh aku bersembang. Tambah pula ada budak kecil lagi seronok dibuatnya. 

Bila hari aku bekerja tak sempat la nak meneman mereka berjalan, jadi hari minggu tu aku boleh  la aku ikut sama. Sekurangnya boleh juga aku tengok tempat-tempat yang ada kat KL ni, kalau nak ikutkan semuanya pernah pergi tapi ada setengah tempat tu ada juga perubahannya...macam kat I-City tu aku pergi 2 tahun lepas...pergi kali ni ada Red Carpet dan Snowalk.

I-City Shah Alam

 
I-City
Pusat Sains
Pusat Sains

No comments: